Jumaat, 23 Disember 2011

awAk sukA SaYa tAk...??

Salam penghulu segala hari...moga hari ni adalah hari yg paling ceria dari hari-hari sebelom nyaa...

Sapa kat sini suka baca n0vel ?? hantu n0vell?? hihi... silaa angkat kenin..;p sebenaq nya kann akuu pon suka baca n0vel..hihi dari time sekolah menengah lagi.. ada duet sikit je, mula laa pi cari n0vel yang terbaru di pasaran untuk dimiliki..kalo takdak duet.. apalagiii kita p melepak kat library laa..p cari n0vel byk..bacaa sampai p0nin pala...

Okeh laa..nak tanya lagi...sapa dah baca novel AWAK SUKA SAYA TAK?? keluaran KARYA SENI ?? penulis MELUR JELITA??n0vel ni ada 1056 mukasurat... banyakk o0ooo..hihi tapi kalo memang kaki n0vel, setakat 1056 muka surat tuu..alaa petik jari jew...satu hari pon bole abis...hihi, macam akuu...hikhik ;p
okeh, sapa yang belom baca lagi... sila p cari kat kedai buku yew...:) cerita dia tersangat menyentuh hati dan perasaan.. sangat-sangat BEST...!!! rugi sapa yang lom baca n0vel nii..


salah satuu petikan yang ada dalam n0vel nii kannn..... diaa kata pa tauu....

" setiap apa yang berlaku semuanya atas kehendak Allah. Jika Allah tak izinkan, tak jadi. Ada hikmah dan rahsia di sebaliknya. Tak usah fikir, kenapa dan mengapa ?? Kenapa aku, kenapa tidak mereka ? kenapa tidak begini ? kenapa tidak begitu ? Allah uji mereka yang mampu menghadapi ujian-Nya. Kadang-kadang apa yang berlaku kerana kesilapan diri kita. Mungkin perkataan kita. sebab itu lah harus berhati-hati bila nak bercakap. Dalam 24jam masa yang diberi Allah, ada masa tertentu yang sangat mustajab. Apa saja yang kita doa atau sebut,kebetulan bertepatan dengan waktu mustajab itu, waktu yang dimakbulkan doa... waktu yang di aminkan doa, waktu yang di angkat doa...maka makbul lah apa yang kita ucapkan..."

Hilmanku..sifuku...kekasihku. kembalilah...
"saya tak pernah tinggalkan awak, walopon awak jauh, Saya dapat melihat awak. walaupon awak jauh, saya dapat merasa kehadiran awak.walaupon awak jauh, saya dapat mendengar awak. saya sentiasa di sisi awak..awak sentiasa di sisi saya, di sini...♥ "

okeh kalo korang sume memang nak tau jalan cerita cerita novel awak suka saya tak.. cepat-cepat pi grab satu kat kedai buku k... seyesss tak rugi kalo korang beli... hihi bg yg kaki n0vel k.. kalo yg bukan kaki n0vel, memang akan ckp rugi...hihi ;p..

Tiada ulasan: